Навіщо потрібне креативне агентство?

Источник: kievpost.com.ua

Креатив у рекламі – це просування товару чи послуги за допомогою оригінальних творчих прийомів і ідей,  які виділяються нестандартністю і новизною. А ще креатив – це небанальний підхід до вирішення конкретної маркетингової проблеми за допомогою реклами. Гарний креатив не виникає сам собою у повітрі просто заради креативу. А базується на глибинному аналізі цільової аудиторії та пошуку прихованих мотивів – споживацьких інсайтів.  Яким би не був товар, послуга чи бізнес, в умовах конкуренції, яка зростає щодня, його просування краще довірити професіоналам з креативного агентства.

Креативне агентство допомагає також знизити вартість витрат на медіа, адже реклама з гарною ідеєю краще запам’ятовується за меншу кількість повторів. Тому розробка креативу та великої комунікаційної ідеї є головною послугою креативних агентств.

Ідеї, які пропонують замовникам професійні креативні агентства, мають наступні ознаки якості:

  • Здатність реклами швидко запам’ятовуватися і сприйматися аудиторією
  • Оригінальність ідеї
  • Доцільність саме для реклами конкретного товару чи послуги
  • Нестандартність реалізації
  • Здатність «западати у голову»
  • Відсутність шаблонів

Ось чому креативні агентства змагаються між собою за найкращі таланти. Художники, дизайнери, копірайтери, арт-директори, продюсери, менеджери, стратеги  – ось далеко не повний перелік спеціалістів, які працюють над створенням креативної ідеї, яка допоможе бренду стати лідером.

Яскравий рекламний креатив – це прямий шлях до сердець споживачів. Він западає в очі, змушує замислитися, посміхнутися, а іноді викликає справжній шок. Він не залишає байдужим та несподівано згадується. Наприклад, на вечірці, коли у ситуації, схожій на сюжет відомого рекламного ролика, ви несподівано для себе жартуєте його слоганом. Насправді блискучий креатив виходить за межі медіа-каналів та йде у народ. Тоді люди стають безкоштовними медіа-носіями і розповсюджують ідею без жодної платні.

Але для такого результату треба звертатися до професіоналів з креативного агентства, які глибоко занурюються у бізнес клієнта та його проблеми, щоб швидко повернутися із несподіваними ефективними пропозиціями. Зрозуміти рівень агентства можна, ознайомившись з його портфоліо – збіркою найкращих реалізованих проектів. Крім того, рівень того чи іншого агентства визначається й кількістю нагород, отриманих на фестивалях та конкурсах реклами. Чим більше престижних міжнародних нагород у агентства, тим більше шансів отримати від нього насправді вибухову ідею.

Бажаємо яскравих креативних ідей!

Новости по теме:

Новости партнеров:
Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите некорректный текст и нажмите Ctrl+Enter - так Вы поможете нам улучшить сайт. Спасибо!
Отправить Закрыть