Volvo Cars збільшила глобальні продажі у листопаді на 11,6%
Источник: kievpost.com.ua
Новости мира и Украины сегодня kievpost.com.ua,
2019-12-11 11:23
Обсяг світових продажів шведського автовиробника Volvo Cars у листопаді 2019 року збільшився на 11,6%. За місяць продано 6 250 автомобілів, що перевищує середній показник зростання на ринках США, Китаю та Європи. З січня по листопад загальний обсяг продажів досяг 631 213 автомобілів (+8,4%).
Передумовою зростання у листопаді став постійний високий попит на популярні в усьому світі кросовери та позашляховики Volvo: трійку лідерів очолив кросовер XC60, за ним слідують моделі XC40 та XC90.
Позитивну динаміку продажів демонструють всі ключові ринки Volvo Cars. Продажі в Європі протягом листопада 2019 року зросли на 5,3% (29 261 автомобіль). Найпопулярнішими моделями у цьому регіоні протягом місяця були XC60, XC40 та V60. За одинадцять місяців поточного року реалізовано 306 381 автомобіль (+6,2 %). На ринках Великобританії та Німеччини зафіксовано зростання обсягів продажів авто бренду на 13% та 20,3% відповідно.
Продажі Volvo Cars у Китаї в листопаді 2019 року збільшилися на 26,7% (14 502 автомобілі). Підвищився попит на XC60, S90 та XC40 місцевого виробництва. З січня по листопад цього року продажі в країні зросли до 138 053 автомобілів (+16,3%). Вже за 11 місяців Китай перевищив показники продажів за весь попередній рік.
Продажі в США у листопаді 2019 року сягнули 9 635 автомобілів, що на 17,8% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Позашляховик XC90 був найпопулярнішою моделлю в регіоні, за ним йшли моделі XC60 та XC40. За одинадцять місяців цього року показники Volvo Cars у США перевищили середні показники локального автомобільного ринку. Обсяги продажів збільшились на 7,2% – до 95 874 автомобілів.
У листопаді 2019 року в Україні було передано клієнтам 115 автомобілів Volvo (+46%). З січня по листопад продажі на українському ринку склали 949 автомобілів (+50%). Найбільшим попитом серед українських автовласників в Україні, як у листопаді, так і протягом одинадцяти місяців поточного року, користувалася модель XC90. У трійці лідерів другу сходинку посів XC60, третю — XC40.
Детальні дані про результати продажів Volvo за 11 місяців 2019 року
|
Листопад
|
Січень-Листопад
|
||||
|
2018
|
2019
|
Динаміка
|
2018
|
2019
|
Динаміка
|
Європа
|
27,797
|
29,261
|
5.3%
|
288,369
|
306,381
|
6.2%
|
Китай
|
11,450
|
14,502
|
26.7%
|
118,725
|
138,053
|
16.3%
|
США
|
8,181
|
9,635
|
17.8%
|
89,437
|
95,874
|
7.2%
|
Україна
|
115
|
79
|
46%
|
949
|
631
|
50%
|
Інші ринки
|
8,606
|
9,152
|
6.3%
|
85,565
|
90,905
|
6.2%
|
Усього
|
56,034
|
62,550
|
11.6%
|
582,096
|
631,213
|
8.4%
|
«У листопаді та в цілому протягом одинадцяти місяців поточного року ми збільшили обсяги продажів автомобілів бренду Volvo майже вдвічі. Крім того, найбільш популярна модель на українському ринку, XC90, нещодавно отримала дві нагороди престижної премії «Автолідер». Ми раді, що і користувачі, і експерти високо оцінюють наші автомобілі», — прокоментував Артем Ткаченко, комерційний директор Volvo, ТОВ «Віннер Імпортс Україна, Лтд».
Новости по теме:
- Операційний прибуток Volvo Cars у третьому кварталі 2019 року склав 3,492 млрд шведських крон
- Продажі автомобілів VOLVO в Україні зросли на 47% у серпні 2019 року
- До 60-річчя створення триточкового ременя безпеки Volvo запускає ініціативу #SelfieForSafety
- Volvo Cars Tech Fund вперше проінвестував у стартапи за межами США та Європи
Ваше отношение к новости:
-0
+0
Подписывайтесь на аккаунт kievpost.com.ua в Twitter и Facebook: в одной ленте - все, что
стоит знать о политике, экономике, бизнесе и финансах.
Новости
партнеров: