Ситуація з COVID-19 змінила світові вимоги до свинини
Ситуація з COVID-19 змінила вимоги до свинини. Такого висновку дійшли дослідники підрозділу Meat Group міжнародної платформи Topigs Norsvin, провідної свинарської генетичної компанії.
За прогнозами експертів, бійні та переробні потужності посилять автоматизацію на лініях забою. Тому в довгостроковій перспективі покупці висуватимуть вищі вимоги до однорідності свиней.
У процесі забою та перероблення відносно багато ручної праці. Під час пандемії це робить компанії уразливими, оскільки персонал може заразитися.
Більше свинини продається через інтернет. Презентація продуктів у цьому випадку не настільки важлива, як у супермаркетах. Водночас важливішим є досвід споживача. Не всі інтернет-магазини, які постачають продукти зі свинини, зважають на це.
Інтернет-продажі чітко вимагають різних видів продукції та виробничих процесів.
Зростає кількість м’ясних фастфудів. У багатьох країнах ресторани зачинені через локдауни у зв’язку з COVID-19, а у підприємств громадського харчування відчутно впав обіг. Проте фаст-фуд-компанії продовжують отримувати дохід. Тобто м’ясні продукти класу люкс користуються низьким попитом, тоді як типові продукти фаст-фуду дійсно добре продаються. За словами експертів платформи, такий розвиток є позитивним для галузі свинарства, як порівняти, наприклад, із ринком яловичини.
Попит на інновації. Topigs Norsvin очікує, що м’ясопереробники змінять свої майбутні вимоги до купівлі свиней, і це повинні будуть враховувати постачальники свиней.
Деякі частини свиней, які раніше продавалися за вигідними цінами, можливо, подешевшали після COVID-19. Тому команда експертів зазначає, що свинарям краще впроваджувати інновації і адаптуватися до постковідної реальності.